۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

امام جمعه لاهیجان:

عملیات «وعده صادق ۲» موجب غرور هر ایرانی است

عملیات «وعده صادق ۲» موجب غرور هر ایرانی است

لاهیجان- امام جمعه لاهیجان گفت: عملیات «وعده صادق ۲» موجب غرور هر ایرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمع لاهیجان با تسلیت شهادت علمدار مقاومت و پرچمدار استکبارستیزی در منطقه سید حسن نصرالله اظهار کرد: تبعیت سید حسن نصرالله از رهبر انقلاب، یهود را عصبانی کرد و به این جنایت وا داشت.

وی شهادت سید حسن نصرالله را مثل شهید رئیسی و سلیمانی تاریخ ساز و انسان ساز دانست و گفت: وی بیش از سه دهه کابوس صهیونیست‌ها بود لذا باورمندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی از وی سربازی مخلص و وفادار برای ولایت فقیه ساخته بود و هر فرجامی جز شهادت برای سید نصرالله کوچک بود و او به آرزویش رسید.

سلیمانی با اشاره به خسارت بزرگ شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید جایگزین ندارد و جای خالی اش احسان می‌شود اما جمهوری اسلامی خلاءهای بزرگی چون شهید چمران، شهید بهشتی و دیگرانی که سرمایه‌های این نظام بودند پشت سر گذاشته است ولی مانند آزادسازی خرمشهر و دیگر موفقیت‌ها در تاریخ سربلند شد و حزب الله هم پیروز نهایی خواهد بود.

وی با انتقاد از اعتماد بعضی از مسئولین به وعده آمریکا مبنی بر ایجاد آتش بس در غزه ادامه داد: بعد شهادت شهید هنیه دشمن مهلت خواست و متأسفانه عده‌ای که همیشه با بلندگوی سازش زندگی کردند و با سازش کاری خو گرفتند گفتند صبر کنید آمریکا منطقه را به سمت آتش بس می‌کشاند که این عقب نشینی غیر تاکتیکی هزینه اش رفتن سید حسن نصرالله بود.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله آخرین میخ بر تابوت سازش بود لذا ما با گرگان و شغال های منطقه که در رأس آن آمریکا است برادری نداریم و این میخ آخرین میخ بر تابوت برجام های نویی است که دولت از آن دم میزند.

وی در ادامه اضافه کرد: فرقی بین آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نیست، تصریح کرد: ارابه ران اصلی آمریکا و نتانیاهو مترسک است این بمب‌ها و تسلیحات آمریکایی است اگر مجدد دیپلماتی بگوید ما آمریکا را جدا می‌دانیم و حساب ما از آمریکا و اروپا جدا است در دهانش خواهیم کوبید.

امام جمعه لاهیجان در ادامه عملیات وعده صادق ۲ را غرورآفرین دانست و گفت: تا به حال کسی تل آویو را این طور نلرزانده بود و شهروندان ابله رژیم صهیونیستی هم بازوی رسانه‌ای شدند و فیلم‌ها را در دنیا رسانه‌ای کردند که جهان متوجه شد که این رژیم چقدر سست و بی ریشه‌ای است.

وی ادامه داد: اگر این رژیم غلطی کند و جوابی بدهد تا حیثیت بر باد رفته خود را برگرداند، نیروهای مسلح به رهبری امام عزیز ما و محوری مقاومت درهای جهنم را به روی اشغالگران متجاوز باز خواهد کرد.

حجت الاسلام اضافه کرد: در پایان خطاب به سران اروپایی و کسایی دفاع مشروع ما را محکوم کردند و نتوانستند ماشین جنگ رژیم صهیونیستی را متوقف کنند گفت: اروپایی‌ها بر خلاف ادعایشان دست نتانیاهو را برای کشتار کودکان باز گذاشتند و بهتر است به جای صحبت‌های بیخود لال شوند و ببینند چطور رژیم صهیونیستی به دست مقاومت خواهد سوخت.

کد خبر 6246451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha